Mijn bestelling is niet naar wens, hoe kan ik deze retourneren?
Is je aankoop toch niet helemaal naar wens? Je hebt 14 dagen de tijd om je retour aan te melden. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat je het product hebt ontvangen. Wettelijk gezien is het niet verplicht hiervoor een reden op te geven, maar dit zou ik wel op prijs stellen. Wanneer je hebt besloten dat je jouw product(en) niet wilt houden heb je 14 dagen de tijd om deze terug te sturen.
Indien je gebruik wens te maken van je herroepingsrecht vraag ik je wel om het Retourformulier in te vullen en mee te sturen met je retourzending. Het product kan alleen met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk- in originele staat en verpakking binnen 14 dagen geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening.
Uitzonderingen:
Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:
* Producten die je speciaal hebt laten maken, hier vallen alle koekjes onder en de custom stempels en uitstekers.
* Geopende voedingsmiddelen (i.v.m. voedselveiligheid).
* Producten die gekocht zijn in de aanbieding wegens korte houdbaarheidsdatum (te herkennen aan het oranje THT-label).
Onvoldoende gefrankeerd: Ik accepteer geen retourzendingen van zendingen die onvoldoende gefrankeerd zijn. Deze zendingen zullen dan ook worden geweigerd.
Mijn bestelling is beschadigd/defect aangekomen, hoe kan ik deze retourneren?
Als je een artikel hebt ontvangen dat defect, beschadigd of niet compleet is, kun je ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact met mij op en ik zal je een passende oplossing bieden.
Ik heb producten ontvangen die ik niet besteld heb, hoe kan ik deze retourneren?
Als je een artikel hebt ontvangen welke je niet besteld hebt, kun je ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact met mij op en zal je een passende oplossing bieden.
Hoe zit het met de kosten bij het retourneren?
De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening.
Hoe lang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?
Op het moment dat ik je retour heb ontvangen zal ik deze zo snel mogelijk verwerken. Ik betaal het bedrag op dezelfde manier terug waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen de wettelijke 14 dagen. Maar in de meeste gevallen wordt dit binnen een week verwerkt.
Hoe werkt retourneren bij een zakelijke bestelling?
Voor bestellingen die zakelijk geplaatst zijn (onder vermelding van een bedrijfsnaam) geldt ook een retourtermijn van 14 dagen. Er dient te allen tijde eerst te worden overlegd met ons voor er iets retour kan worden gezonden. Overleggen kan via info@koekatelier.nl. Na 14 dagen nemen we de producten niet meer retour. Heb je geen contact met ons gezocht voor het retourneren van je bestelling, dan nemen wij deze niet aan en wordt het pakket geweigerd.
Heb je zakelijk producten besteld en deze uitgepakt? Dan kun je deze niet meer retourneren.