Levertijden en verzendkosten
Op deze pagina vind je alle vragen omtrent het verzenden en leveren van onze pakketjes. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen, neem dan even contact met ons op.
Door wie wordt mijn pakketje gebracht?
Je pakketje wordt verstuurd met PostNL. Bestellingen worden doorgaans binnen 3 werkdagen verzonden. Bevat je bestelling een maatwerk product, dan gaan de 3 werkdagen in nadat je akkoord hebt gegeven op het ontwerp.
Enveloppen en brievenbuspakketjes raakten steeds vaker kwijt of kwamen beschadigd aan. Daarom heb ik ervoor gekozen om per 10-2-2022 alleen pakketpost aan te bieden zodat we je pakketje veilig kunnen verzenden en altijd kunnen traceren. Hierdoor komen je producten veilig en heel aan. Wist je dat pakketpost jou maar 85 cent meer kost. (Ik leg het verschil zelf bij omdat ik kwaliteit wil leveren.),
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Wanneer PostNL je pakket ontvangt ,wordt dit doorgaans in 1 a 2 werkdagen afgeleverd. Voor klanten die in Belgïë of Duitsland wonen duurt dit meestal een dag extra.
Betaal ik verzendkosten?
Bestellingen die naar een adres in Nederland worden verzonden en boven de €100,- incl. btw zijn, worden gratis verzonden. Onder dit bedrag reken ik éénmalig €6,50 verzendkosten.
Mag je pakketje naar België dan betaal je tot een aankoop bedrag van €100,- incl. btw €8,95- verzendkosten. Bestel je voor meer dan €75,- dan zijn de verzendkosten €4,55.
Gaat je pakketje naar Duitsland dan betaal je tot een aankoopbedrag van €100,- incl. btw €9,50 verzendkosten. Bestel je voor meer dan €75,- dan zijn de verzendkosten €4,75.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Je ontvangt een track & trace link van je pakket wanneer ik deze aanmeld bij PostNL. Heb je geen email bericht ontvangen? Neem dan contact met mij op.
Let op: Ik verstuur alleen nog pakketpost, geen brievenbuspakketjes meer omdat we alleen met pakketpost kunnen traceren waar je bestelling is.
Welke bezorgmogelijkheden zijn er?
✓ Standaardbezorging: Dit is de standaardoptie bij het versturen van pakketten. De bezorgtijd wordt door PostNL bepaald en is afhankelijk van de route van de bezorger. In de track & trace link wordt het bezorgmoment meestal aangegeven in een tijdsvlak van 2 uur.
✓ Ophalen in Tilburg: Wil je je pakket ophalen in Tilburg? Kies voor de verzendoptie ‘Afhalen’. Op deze manier hoef je geen verzendkosten te betalen. Je kan de bestelling komen ophalen in het tijdvlak dat we via de mail hebben afgesproken.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren afgeleverd indien mogelijk. Lukt dit niet dan wordt je pakketje de volgende dag nogmaals aangeboden.
Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL stuurt in dit geval een e-mail, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij versturen bestellingen naar onderstaande landen:
Nederland
België
Duitsland
Het gebeurt steeds vaker dat pakketjes richting Oostenrijk en Italïë gaan. Wil je jouw pakketje naar een ander land verstuurd hebben? Geen probleem; neem even contact op via de email.