Wat is de levertijd voor maatwerk producten?

Voor het overgrote deel van de maatwerk producten geld dat we een ontwerp via de mail sturen. Dit gebeurt doorgaans binnen 48 uur op werkdagen. Na goedkeuring wordt het maatwerk product binnen 3 werkdagen naar het postpunt gebracht.  Afhankelijk van de drukte kan het gebeuren dat dit proces sneller verloopt. Goed om te weten: 1. […]

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Brievenbuspakketjes: Hiervoor hoef je niet thuis te blijven, deze wordt gewoon bezorgd. Pakketpost: Je ontvangt een mailtje waarin staat waar de postbode je pakketje afgeleverd heeft. Dit kan bij de buren zijn of op een pakketpunt. Dit is afhankelijk van je instellingen die je bij PostNL zelf hebt aangegeven. Heb je niks ingesteld bij PostNL, […]

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Producten uit voorraad leveren we vaak de volgende werkdag al aan. Producten die niet op voorraad zijn worden binnen 3 werkdagen naar de post gebracht. Meestal is dit echter 1 a 2 dagen, afhankelijk van de drukte. Bevat je bestelling een maatwerk product, dan gaan de 3 werkdagen in nadat je akkoord hebt gegeven op […]

Naar welke landen leveren jullie?

Wij versturen bestellingen naar onderstaande landen: Nederland België Duitsland Frankrijk Wil je jouw pakketje naar een ander land verstuurd hebben neem dan even contact op via de email.

Welke bezorgmogelijkheden zijn er?

✓ Standaardbezorging: Dit is de standaardoptie bij het versturen van pakketten. De bezorgtijd wordt door PostNL bepaald en is afhankelijk van de route van de bezorger. In de track & trace link wordt het bezorgmoment meestal aangegeven in een tijdsvlak van 2 uur. Goed om te weten: Je kan je pakketje niet afhalen in het […]

Kan ik mijn bestelling volgen?

Brievenbuspakketjes: Deze hebben geen track&trace. Deze kan je daardoor niet volgen. Pakketpost: Pakketpost heeft een track& trace en kan je daardoor volgen.