Je bent er bij!
Wat leuk dat jij één van de eersten bent die straks toegang krijgt tot de nieuwe Royal Icing cursus. Omdat ik de cursus graag perfect wil laten aansluiten op jouw wensen, heb ik een paar korte vragen voor je.
Wil je de beste cursus ooit ontvangen? Help mij dan door onderstaande vragen te beantwoorden. 💖
Jouw input zorgt ervoor dat de cursus écht waardevol wordt voor jou én andere bakliefhebbers!
Het gaat om deze vragen:
- Wat zou je absoluut willen leren in deze cursus?
- Heb je al eens royal icing gebruikt? Zo ja, waar ging het goed/minder goed?
- Zijn er bepaalde technieken, recepten of voorbeelden die je graag zou zien?
- Voor wie wil je Royal Icing koekjes gaan maken? (Klanten, familie, specifieke gelegenheid?)
Laat je reactie achter via de knop hieronder of stuur een mailtje naar info@koekatelier.nl. Alvast heel erg bedankt! 😍
Samen maken we er een heerlijke cursus van!