Retourneren

Mijn bestelling is niet naar wens, hoe kan ik deze retourneren?

Is je aankoop toch niet helemaal naar wens? Dan kan je deze terug sturen binnen 14 dagen. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat je het product hebt ontvangen. Wettelijk gezien is het niet verplicht hiervoor een reden op te geven, maar dit zou ik wel op prijs stellen.

Ik vraag je wel om het Retourformulier in te vullen en mee te sturen met je retourzending. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking binnen 14 dagen geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor eigen rekening mits je de hele bestelling terug stuurd. Dan zijn de verzendkosten voor mijn rekening.  (Tip: Bewaar altijd even je verzendbewijsje.)
Vanwege drukte bij alle bezorgdiensten zullen wij soepel omgaan met de retourtermijn. De tijdelijke retourtermijn bedraagt 30 dagen (i.p.v. 14).

 

Uitzonderingen:

Sommige producten vallen onder de uitzonderingen. Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:
* Producten die je speciaal hebt laten maken, hier vallen alle koekjes onder en de custom stempels en uitstekers.
* Geopende voedingsmiddelen (i.v.m. voedselveiligheid).
* Producten die gekocht zijn in de aanbieding wegens korte houdbaarheidsdatum (te herkennen aan het oranje THT-label).


Onvoldoende gefrankeerd: Ik accepteer geen retourzendingen van zendingen die onvoldoende gefrankeerd zijn. Deze zendingen zullen dan ook worden geweigerd. 

Mijn bestelling is beschadigd/defect aangekomen, hoe kan ik deze retourneren?

Als je een artikel hebt ontvangen dat defect, beschadigd of niet compleet is, kun je ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact met mij op en ik zal je een passende oplossing bieden. 

Ik heb producten ontvangen die ik niet besteld heb, hoe kan ik deze retourneren?

Als je een artikel hebt ontvangen welke je niet besteld hebt, kun je ervoor kiezen om het artikel kosteloos te retourneren of te vervangen. Neem daarvoor contact met mij op en zal je een passende oplossing bieden.  

Hoe zit het met de kosten bij het retourneren?

Indien je je complete bestelling terugstuurt ontvang je het volledige aankoopbedrag terug. Stuur je een gedeelte van je bestelling terug, dan ontvang je alleen het aankoopbedrag van deze specifieke artikelen retour.  De kosten voor het retourneren van een deel van de bestelling zijn voor eigen rekening.
 
 

Hoe lang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?

Op het moment dat ik je retour heb ontvangen zal ik deze zo snel mogelijk verwerken. Ik betaal het bedrag op dezelfde manier terug waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Dit gebeurt in ieder geval binnen de wettelijke 14 dagen. Maar in de meeste gevallen wordt dit binnen een week verwerkt.