Levertijd en verzendkosten

Mijn pakketten worden verstuurd met PostNL. Bestellingen die geen koekjes bevatten worden doorgaans binnen 4 werkdagen verzonden. De koeken op bestelling binnen 10 werkdagen en de kunstige koekjes volgens afspraak.

Op dit moment hebben alle bezorgdiensten te maken met een ongekende piekdrukte. Ik kan je bestelling wel op tijd verwerken, maar ben qua aflevering afhankelijk van PostNL. Zij draaien op maximale capaciteit en zullen er alles aan doen om je bestelling af te leveren. Geplande leverdatums kunnen hierdoor helaas afwijken. Indien je te maken hebt met
deadlines, raad ik je aan om je bestelling af te komen halen.
 

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Wanneer PostNL je pakket ontvangt word dit doorgaans in 1 a 2 werkdagen afgeleverd. Voor Belgische klanten duurt dit meestal een dag extra. 

Betaal ik verzendkosten?

Bestellingen boven de €50,- incl. btw worden gratis verzonden. Onder dit bedrag Bestellingen boven de €50,- incl. btw worden gratis verzonden. Onder dit tarief reken ik éénmalig €4,10 verzendkosten voor stempels, uitstekers en stencils. Voor koekjes betaal je altijd €6,75 verzendkosten. Deze worden zorgvuldig verpakt en alleen met pakketpost verzonden. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt een track & trace link van je pakket wanneer ik deze aanmeld bij PostNL. Heb je geen emailbericht ontvangen? Neem dan contact met mij op.
Let op: De brievenbuspakketje die voor €4,10 verzonden worden kan je helaas niet volgen omdat PostNL deze tijdens het proces 1x scant.  

Welke bezorgmogelijkheden zijn er?

✓ Standaardbezorging: Dit is de standaardoptie bij het versturen van pakketten. De bezorgtijd wordt door PostNL bepaald en is afhankelijk van de route van de bezorger. In de track & trace link wordt het bezorgmoment meestal aangegeven in een tijdsvlak van 2 uur.

✓ Ophalen in Tilburg: Wil je je pakket ophalen in Tilburg? Kies voor de verzendoptie ‘Afhalen’. Op deze manier hoef je geen verzendkosten te betalen. Je kan de bestelling komen ophalen in het tijdvlak dat we via de mail hebben afgesproken. Heb je het product snel nodig? Neem dan contact met mij op via de mail of whatsapp. Ik zal mijn uiterste best doen om dit te realiseren.
Let op: Koekjes kunnen niet snelle gerealiseerd worden dan aangegeven. Ik heb helaas geen toverstaf.
 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling bij de buren afgeleverd indienmogelijk. Lukt dit niet dan word je pakketje de volgende dag nogmaals aangeboden.
Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL doet in dit geval een briefje in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen.
  

Naar welke landen leveren jullie?

 Wij versturen bestellingen naar onderstaande landen:
Nederland
België

Wil je jouw pakketje naar een ander land verstuurd hebben neem dan even contact op via de email.