Bestellen

Hoe vind ik het juiste product?

Ik heb geprobeerd een zo logisch mogelijk categorie indeling te maken. De gedachtegang hierachter is als volgt:

Ik heb gekeken naar hoe snel de producten leverbaar zijn en hoe verschillende opties er van hetzelfde product in de shop staan:
1. Koekstempels en uitstekers voor (thuis)bakkers omdat ik daar het grootste assortiment in hebben en de meeste mensen hiernaar opzoek zijn. Het opsturen hiervan duurt maximaal 4 werkdagen.
2. Koekstencils voor (thuis)bakkers waar ik onlangs mee begonnen ben. Deze worden ook binnen 3 werkdagen verzonden.
3. Koekjes op bestelling met een levertijd van ongeveer 5 werkdagen.
4. Unieke royal icing koeken op bestelling die veel meer werk vergen en daardoor een langere levertijd hebben. Deze koeken vallen meer onder de rubriek ‘eetbar kunstwerkjes’.

Verder kan je op de productpagina’s linksboven ook zoeken op categorie. Wanneer je bijvoorbeeld specifiek opzoek bent naar een koekstempel in het thema verjaardag kan dit sneller werken.

Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek het gewenste artikel en plaats deze in je winkelwagen door op ‘Aan winkelwagen toevoegen’ te klikken. De rest volgt vanzelf. Mocht je hier niet uitkomen, neem dan contact met mij op.

Betaal ik verzendkosten?

Bestellingen boven de €50,- incl. btw worden gratis verzonden. Onder dit tarief reken ik éénmalig €4,10 verzendkosten voor stempels, uitstekers en stencils. Voor koekjes betaal je altijd €6,75 verzendkosten. Deze worden zorgvuldig verpakt en alleen met pakketpost verzonden. 

Kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt een track & trace link van je pakket wanneer ik deze aanmeld bij PostNL. Heb je geen emailbericht ontvangen? Neem dan contact met mij op.
Let op: De brievenbuspakketje die voor €4,10 verzonden worden kan je helaas niet volgen omdat PostNL deze tijdens het proces 1x scant.  

Kan ik mijn bestelling afhalen in Tilburg?

Bij de afrekenpagina staat bij stap 2 ‘Verzending’. Kies voor de optie ‘Afhalen’. Op deze manier hoef je geen verzendkosten te betalen. Je ontvangt van mij een mailtje vanaf wanneer jouw bestelling klaarligt. We spreken dan samen een tijdvak af waarin je het op kan komen halen.

Heb je het product zo snel mogelijk nodig? Neem dan contact met mij op, ik zal mijn uiterste best doen om dit voor je te realiseren. (Uiteraard kunnen koekjes niet binnen 24 uur gerealiseerd worden. Ik heb helaas geen toverstokje.)
 

Kan ik mijn bestelling nog veranderen/annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat deze geplaatst is. Soms kan je nog wel iets aan je bestelling toevoegen. Mailen mag daarom altijd. Wil je je bestelling annuleren? Neem dan contact met mij op.