Hoe vind ik het juiste product?
Zoek je product op per thema of per product type. Je kan vervolgens ook filteren op prijs, op nieuwste en op oudste producten. Mocht je iets niet kunnen vinden mag je altijd een mailtje sturen naar info@koekatelier.nl.
Hoe plaats ik een bestelling?
Zoek het gewenste artikel en plaats deze in je winkelwagen door op ‘Aan winkelwagen toevoegen’ te klikken. De rest volgt vanzelf. Mocht je hier niet uitkomen, neem dan contact met mij op.
Wie levert mijn bestelling?
PostNL levert je bestelling. Wanneer wij je bestelling hebben aangeleverd duurt het doorgaans 1 a 2 werkdagen voordat je jouw producten in huis hebt. Woon je in België of Duitsland? Dan is dit gemiddeld 2 a 3 werkdagen.
Hoe lang is de levertijd?
Producten uit voorraad leveren we vaak de volgende werkdag al aan. Producten die niet op voorraad zijn worden binnen 3 werkdagen naar de post gebracht. Meestal is dit echter 1 a 2 dagen, afhankelijk van de drukte.
Wanneer wij je bestelling hebben aangeleverd duurt het doorgaans 1 a 2 werkdagen voordat je jouw producten in huis hebt. Woon je in België of Duitsland? Dan is dit gemiddeld 2 a 3 werkdagen.
Wat zijn de verzendkosten?
Nederland:
Brievenbuspakketje: €4,75
Pakketpost: €7,50
Bestellingen boven de €100,- inclusief btw, exclusief verzendkosten : Gratis
Goed om te weten: De website berekent automatisch of je bestelling in een brievenbuspakketje of postpakketje past.
Belgïe:
Pakketpost: €9,50
Bestellingen boven de €100,- inclusief btw, exclusief verzendkosten: €4,55
Duitsland:
Pakketpost: €9,50
Bestellingen boven de €100,- inclusief btw, exclusief verzendkosten: €4,75
Kan ik mijn bestelling volgen?
Brievenbuspakketjes:
Hebben geen track&trace. Deze kan je daardoor niet volgen.
Pakkepost:
Pakketpost heeft een track& trace en kan je daardoor volgen.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Nee, het is helaas niet mogelijk om je bestelling in ons atelier af te halen. Bestellingen worden alleen per post verzonden.
Kan ik mijn bestelling nog veranderen/annuleren?
Het is mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat deze geplaatst is. Dit kan echter wel alleen als het pakketje nog in het atelier is. Wanneer je bestelling al onderweg is kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen. Mailen mag daarom altijd. Wil je je bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met mij op.