Hoe vind ik het juiste product?

Ik heb geprobeerd een zo logisch mogelijk categorie indeling te maken. De gedachtegang hierachter is als volgt:

Ik heb gekeken naar hoe snel de producten leverbaar zijn en hoe verschillende opties er van hetzelfde product in de shop staan:
1. Koekstempels en uitstekers voor (thuis)bakkers zijn onderverdeeld in gelegenheden, maar kunnen ook op thema, en type product opgezocht worden.

Verder kan je op de productpagina’s linksboven ook zoeken op categorie. Wanneer je bijvoorbeeld specifiek opzoek bent naar een koekstempel in het thema verjaardag kan dit sneller werken.

Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek het gewenste artikel en plaats deze in je winkelwagen door op ‘Aan winkelwagen toevoegen’ te klikken. De rest volgt vanzelf. Mocht je hier niet uitkomen, neem dan contact met mij op.

Betaal ik verzendkosten?

Bestellingen die naar een adres in Nederland worden verzonden en boven de €75,- incl. btw zijn worden gratis verzonden. Onder dit tarief reken ik éénmalig €4,95 verzendkosten.

Mag je pakketje naar België dan betaal je tot een aankoop bedrag van €75,- incl. btw €8,95- verzendkosten. Bestel je voor meer dan €75,- dan zijn de verzendkosten €4,55.

Gaat je pakketje naar Duitsland dan betaal je tot een aankoopbedrag van €75,- incl. btw €9,50 verzendkosten. Bestel je voor meer dan €75,- dan zijn de verzendkosten €4,75.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt een track & trace link van je pakket wanneer ik deze aanmeld bij PostNL. Heb je geen emailbericht ontvangen? Neem dan contact met mij op.

Kan ik mijn bestelling afhalen in Tilburg?

Bij de afrekenpagina staat bij stap 2 ‘Verzending’. Kies voor de optie ‘Afhalen’. Op deze manier hoef je geen verzendkosten te betalen. Je ontvangt van mij een mailtje vanaf wanneer jouw bestelling klaarligt. We spreken dan samen een tijdvak af waarin je het op kan komen halen.

Heb je het product zo snel mogelijk nodig? Neem dan contact met mij op, ik zal mijn uiterste best doen om dit voor je te realiseren. (Uiteraard kunnen koekjes niet binnen 24 uur gerealiseerd worden. Ik heb helaas geen toverstokje.)

Kan ik mijn bestelling nog veranderen/annuleren?

Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat deze geplaatst is. Soms kan je nog wel iets aan je bestelling toevoegen. Mailen mag daarom altijd. Wil je je bestelling annuleren? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met mij op.